PUBLICITAT
89È ANIVERSARI
01-06-2015 11:42
Els Nens del Vendrell han celebrat aquest diumenge al migdia la diada del seu 89è Aniversari. Els de la camisa vermella han tornat a actuar a la plaça Vella per segona vegada i ho han fet portant, també per segon cop, la Tripleta de vuit, demostrant que són castells que ja tenen dominats en aquest primer tram de la temporada i aspirant a pujar un graó més del seu nivell casteller en breu.
D'entrada els Nens han sortit amb el 3d8, molt ràpid d'execució i segur també a la descarregada. L'ha seguit, com és habitualment quan duen la Tripleta a plaça, la Td8f, molt segura de mides i amb una seguretat al folre destacable. Finalment, el carro gros ha tancat l'actuació des del Vendrell.
Els Nens han acomiadat l'actuació amb 2 Pd5 i 2 Pd4. Cal destacar també la rapidesa en el tancament i en la dinàmica de la diada, a elogiar per part de les tres colles.
Han acompanyat aquesta diada d'Aniversari la Jove de Tarragona, que ha tingut en el 5d8 el seu castell més destacat, i la Joves de Valls, que hi han dut el 3d8 i el 4d8, a més del 5d7.
El proper compromís dels Nens del Vendrell serà el proper diumenge 7 de juny a Vic, amb els Sagals d'Osona i els Moixiganguers d'Igualada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT