CURS 2015-16
01-06-2015 11:50
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Fins al 17 de juliol està obert el termini per sol·licitar les beques per a estudis del curs 2015-2016 que convoca la Fundació Cultural Parera, dirigides a estudiants de Sant Sadurní d'Anoia que vulguin dur a terme estudis oficials superiors de caire artístic, cultural o científic. Després d'uns anys de relativa inactivitat, l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia va decidir donar un impuls i revitalitzar la fundació pública municipal Patronat Cultural Parera retornant a l’objectiu inicial de donar suport econòmic a joves de la vila que necessitin finançar els seus estudis superiors, un ajut que en aquest curs arriba a la tercera edició.
La Fundació Parera disposa d'un total de 6.000 euros per a concedir una o més beques, en forma d'ajuts econòmics, en funció de la decisió que prengui la comissió avaluadora designada pels Patrons, la qual decidirà la quantitat de persones a qui se li concedeixen els ajuts i la quantia econòmica de cadascun d'ells.
Les sol·licituds s'han de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 8 del matí a 3 del migdia i els dijous de 4 a 7 de la tarda
El dimarts 21 de juliol de 2014 es farà públic el veredicte amb la publicació d'un comunicat amb les persones beneficiàries
PUBLICITAT
PUBLICITAT