07-06-2015 7:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Reempresa és un nou model d’emprenedoria, que s’ha posat en marxa a nivell internacional, que té com a objectiu principal establir els mecanismes pels quals un nou emprenedor pren el testimoni en la gestió d’una empresa ja existent, la qual compra en la seva totalitat per continuar l’activitat, estalviant-se així la fase de crear-la des de zero.
Node Garraf, Agència de Desenvolupament, com a centre d’atenció de Reempresa, posa a disposició dels usuaris un mercat transparent, format per empresaris que cedeixen el seu negoci i emprenedors que busquen un negoci per emprendre, un assessorament personalitzat i les eines necessàries per dur a terme amb èxit, la cessió empresarial.
El 14 de maig, es va aconseguir cedir amb èxit la Papereria i quiosc Mon-d de Les Roquetes - Sant Pere de Ribes. Al cap de cinc anys al capdavant de la papereria, Noemi i Vinyet Mondejar, deixen el negoci perquè han volgut fer un canvi amb la seva vida professional i han cedit el testimoni a la nova propietària Cari Ramirez que continuarà el negoci amb la màxima professionalitat. És una papereria amb una trajectòria de quasi 30 anys coneguda per tots els habitants del municipi.
Els serveis de Reempresa s’ofereixen a la nostra comarca mitjançant Node Garraf, Agència de Desenvolupament, en aquests moments disposem de 30 cedents i 28 reemprenedors interessats en adquirir negoci, s’han iniciat 12 processos de negociació i ja s’han aconseguit 5 casos d’èxit.
PUBLICITAT
PUBLICITAT