SENSE DOCUMENTACIÓ
12-07-2015 Última revisió: 13-07-2015 18:06
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Un jove de 26 anys de nacionalitat sud coreana, H. Y. H. , ha mort aquest diumenge a la platja de la Ribera de Sitges per una possible aturada cardiorespiratoria. L’autòpsia haurà de determinar les causes definitives de la mort.
A les 19.20h la Policia Local va rebre l’avís d’un ciutadà requerint assistència a una persona a la platja per una parada cardiorespiratoria i immediatament després es va desplaçar fins a la mateixa sorra un helicòpter del SEM. Durant 45 minuts el servei de vigilància i socorrisme de les platges de Sitges (Proactiva) i els serveis d’emergències mèdiques van intentar reanimar el jove però finalment no es va poder salvar-li la vida.
El jove es trobava a la platja amb uns amics i, segons usuaris de la platja que estaven prop de la zona, el grup havia ingerit gran quantitat d’alcohol.
La regidora de Platges de l’Ajuntament de Sitges, Aurora Carbonell, es va desplaçar fins al lloc dels fets per interessar-se per la situació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT