PUBLICITAT
BÀSQUET
09-09-2015 10:03
La Parròquia-Bàsquet Samà Vilanova 63 - Club Bàsquet Valls 47
La Parròquia-Bàsquet Samà Vilanova 65 - TGN "A" 57
La Parròquia-Samà Femení A segueix amb la pretemporada que va començar el dilluns 24 d'agost. L'equip que aquesta temporada militarà a la màxima categoria del bàsquet català està treballant de valent per tal d'estar a punt per a l'inici de la competició.
La preparació ha començat amb una combinació d'entrenaments físics a diferents espais de la comarca, amb les sessions de pista i els partits amistosos.
En la primera setmana, el SFA es va enfrontar a un dels equips favorits per lluitar per l'ascens, el CBF Cerdanyola, i li va servir per adonar-se que podria disputar els partits sense complexos a la categoria.
Aquesta setmana rebien a Vilanova al CB Valls el dissabte al migdia, i al TGN el diumenge a la tarda. Tots dos rivals de Copa Catalunya que visitaven el pavelló amb baixes. En tots dos encontres les samistes van començar a demostrar que volen seguir deixant la seva empremta.
Amb el treball constant des del darrere, les vilanovines van mantenir un bon to defensiu que els va permetre dominar ambdós partits. L'estat físic de les jugadores després de les dues setmanes és òptim. Això vol dir que han fet bondat durant l'estiu i s'han cuidat.
La intensitat amb què es vol arribar a jugar està més a prop i ara cal seguir treballant per continuar en el procés d'adaptació de les noves jugadores dins la pista i familiaritzar-se tot l'equip amb els sistemes d'atac i de defensa.
Aquest cap de setmana el Samà femení realitzarà una estada a prop de Girona. De ben segur l'equip tornarà reforçat i preparat per començar la competició contra el totpoderós club el Barça-CBS amb jugadores procedents d'arreu d'Espanya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT