DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

ERC de Vilafranca es compromet a donar veu i vot als ciutadans a través de referèndums


EL PUNT

22-05-2003 7:31

Uns 300 militants i simpatitzants tanquen la campanya amb un sopar a Cal Bolet

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


ERC va donar per tancada dimecres la campanya a Vilafranca amb un sopar amb militants i simpatitzants a Cal Bolet i amb dures crítiques contra la gestió del grup socialista a l'Ajuntament. El candidat republicà, Ramon Xena, va carregar contra la «política d'amiguisme» que, segons ell, han estat practicant els socialistes i va advertir que si ERC té opcions de govern en el pròxim mandat exigirà la convocatòria de referèndums per decidir temes importants de la ciutat.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.