PUBLICITAT
FLASH
22-05-2003 7:31
ERC va donar per tancada dimecres la campanya a Vilafranca amb un sopar amb militants i simpatitzants a Cal Bolet i amb dures crítiques contra la gestió del grup socialista a l'Ajuntament. El candidat republicà, Ramon Xena, va carregar contra la «política d'amiguisme» que, segons ell, han estat practicant els socialistes i va advertir que si ERC té opcions de govern en el pròxim mandat exigirà la convocatòria de referèndums per decidir temes importants de la ciutat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT