DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FOC FORESTAL

Una quinzena de dotacions terrestres continuen remullant la zona de l'incendi d'Albinyana


ACN Albinyana

07-01-2016 9:22

Cap a les nou d'aquest matí s'afegiran dos mitjans aeris en les tasques de supervisió de punts calents

Flames de l'incendi d'Albinyana i dotacions de Bombers. ACN

Una quinzena de dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat continuen remullant aquest dijous al matí la zona de l'incendi d'Albinyana (Baix Penedès). Està previst també que cap a les nou d'aquest matí s'afegeixin dos mitjans aeris en les tasques de supervisió de punts calents i evitar que el foc revifi a causa del vent que bufa a la zona. El foc, que va quedar estabilitzat aquest dimecres cap a les set del vespre, ha calcinat entre 18 i 20 hectàrees de pi blanc i matoll. Tot apunta que el foc s'ha originat per la caiguda d'un cable elèctric d'una línia de mitja tensió, en una zona limítrof entre els municipis d'Albinyana i Bonastre, a la zona del Coll d'en Benet.
Al llarg d'aquest dimecres, l'incendi ha mobilitzat uns 120 efectius entre Bombers de la Generalitat, Agents Rurals, ADF, SEM, Mossos d'Esquadra i Policies Locals. No ha calgut desallotjar preventivament cap persona, ja que no hi ha nuclis habitats propers. Un veí va donar l'avís del foc ahir cap a un quart de dues de la tarda. Les flames es van estendre a banda i banda de la carretera que uneix Bonastre i Albinyana, que va quedar tallada.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.