PUBLICITAT
MOBILE WORLD CONGRESS
25-02-2016 Última revisió: 12-04-2016 18:39
Llargues cues a les portes dels hotels de Sitges, per permetre als congressistes del Mobile World Congress utilitzar les llançadores que els comuniquen amb la Fira de Barcelona.
El lema de l'esdeveniment diu: “Mobile is everything” (mòbil és tot). Sent conseqüents, s'estan aplicant per part, tant de les empreses participants com de la pròpia organització, solucions d'impacte que redueixin les conseqüències de la limitació de mobilitat a causa de la vaga.
Consultant la Web oficial del Mobile, crida l'atenció la ressenya marcada en vermell sobre la vaga de transport a la ciutat comtal. Les últimes informacions afirmen que es mantindrà en els propers dies. Això generarà probablement un impacte vital en el balanç final del Congrés.
Caldria esperar més dels nostres representants del canvi polític a l'Ajuntament de Barcelona?
Aquesta i moltes altres preguntes apareixen en tots els fòrums. D'alguna manera, la resposta ha d'arribar amb l'agilitat i rapidesa que demanda la situació creada. Les responsabilitats públiques com les empresarials exigeixen resultats de les persones que es posen al capdavant. Quan no estan a l'altura han de produir-se els relleus necessaris. Tothom a través de la indústria de les telecomunicacions està observant amb lupa el que succeeix aquí. Les respostes han de ser contundents. O això, o tirem per la finestra seguir sent la seu i el punt de reunió mundial d'aquest pròsper negoci.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT