DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GUÀRDIA CIVIL

Un vaixell de pesca enganxa amb la xarxa restes òssies humanes a Vilanova i la Geltrú


ACN Vilanova i la Geltrú

04-04-2016 23:09

S’espera als resultats de l’autòpsia per intentar identificar el cadàver

Salvament marítim. Guàrdia Civil

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Un vaixell de pesca ha enganxat aquest dilluns a la tarda amb la xarxa restes òssies humanes mentre feinejava a set milles de la costa de Vilanova i la Geltrú, segons ha explicat la Guàrdia Civil. En concret, el cos s’ha trobat a uns tretze quilòmetres del Port Olímpic de la capital del Garraf. En adonar-se de la troballa els pescadors han posat els fets en coneixement de les autoritats, que després d’enviar fins al vaixell una dotació del Servei Marítim han traslladat el cos fins al port. Les autoritats judicials han procedit a aixecar el cadàver i ara caldrà esperar als resultats de l’autòpsia per intentar identificar-lo.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.