ATLETISME
07-04-2016 16:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’atleta resident a Vilanova i la Geltrú i que aquesta temporada defensa els colors de l’Esportiu Penedès, Emi Vaquero va aconseguir el passat cap de setmana el subcampionat d’Europa en la categoria W65; aquests campionats d’Europa de veterans de pista coberta, ja en la seva onzena edició, es van celebrar a Ancona, Itàlia.
Emi Vaquero va aconseguir un nou record d’Espanya de la seva categoria en la prova dels 3000 metres llisos, amb una marca de 12’55”50, en una cursa molt disputada, on la guanyadora, la representant de Gran Bretanya Rosalind Tabor, només li va treure 6 segons.
La gran actuació de l’Emi no va acabar aquí, ja que en la prova de 5 km de cros va aconseguir una excel·lent segona posició.
PUBLICITAT
PUBLICITAT