Vegueria del Penedès

FLASH

CiU i ERC ja ocupen les regidories de Sant Quintí, sense l'acord amb el PP


EL PUNT

11-07-2003 7:20

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


Després de vuit anys de pacte amb el Partit Popular, CiU va aprovar el cartipàs de l'Ajuntament de Sant Quintí amb els vots a favor d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC). L'alcalde, Josep Poch,també és titular de la regidoria d'Hisenda i Promoció Econòmica i de Governació i Participació Ciutadana. Angèlica Rodríguez, l'exalcaldessa del municipi, és regidora d'Indústria i Relacions Institucionals, de Sanitat i Benestar Social i Urbanisme i Habitatge. Salvador Pauné obté la regidoria d'Obres i Serveis Viaris, de Medi Ambient i és cotitular de la regidoria d'Urbanisme i Habitatge. Ricard Serra regidor de Cultura, Festes i Turisme, i Pere Gual titular de la regidoria d'Esports, Joventut i Ensenyament.
Les negociacions entre el PP i CiU per renovar el pacte de govern no van donar els seus fruits perquè la regidora popular, Raquel Valls va exigir a CiU la cartera de Cultura amb un pressupost de 1.200 euros amb un control exclusiu i, a més, un augment del sou de regidora, segons el nou equip de govern. CiU va considerar les condicions dels PP abusives.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.