PUBLICITAT
HOTEL VELA DE BARCELONA
17-05-2016 20:18
El DJ penedesenc Armand Beneyto va ser un dels encarregats de posar la música a la festa privada que van fer els jugadors del FC Barcelona per celebrar el títol de Lliga. La festa va reunir els jugadors i els seus familiars, dissabte a la nit, a la discoteca Eclipse de l’Hotel Vela de Barcelona, tot just després de l'obtenció del títol com a guanyadors de la lliga de futbol. Beneyto rebia aquest encàrrec professional de la mà de l’empresa vilafranquina Ilusion Sonoritzacions.
Enmig d’un ambient marcat per l’eufòria i el “bon rotllo”, la festa s’iniciava a les 12 de la nit i finalitzava a les 5 de la matinada. Armand Beneyto indica que, entre els animadors de la festa, van jugar un paper actiu els jugadors Munir, Jordi Alba i Dani Alves.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT