PUBLICITAT
ROBATORI
31-08-2016 11:15
Un desconegut va robar la passada setmana a Vilanova i Geltrú un gos de la raça Yorkshire pel mètode de l'estrebada. Segons ha informat la policia local de Vilanova i la Geltrú, la propietària del gos el duïa agafat en el moment que un jove se li va acostar i li va robar amb violència, davant la impotència de la dona.
La policia local ha volgut fer un toc d'alerta als propietaris d'animals per si es tracta d'una nova pràctica de robatori.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT