PUBLICITAT
ROBATORI AMB VIOLÈNCIA
22-09-2016 9:56
La policia local de Vilanova i la Geltrú ha detingut un home de 27 anys, amb diversos antecedents, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència. La víctima va ser una dona, a qui havia pres la bossa pel procediment per l’estrebada i l’havia fet caure a terra.
L'estrebada es va produir diumenge a les vuit del vespre al carrer de la Rasa d’en Miquelet. Gràcies a la descripció facilitada per la víctima del seu presumpte agressor, una patrulla d’agents el va poder localitzar i detenir a l’avinguda de Francesc Macià.
A causa del robatori amb violència, la víctima de l'estrebada va caure a terra i va haver de ser atesa a l’hospital per molèsties al coll i l'esquena.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT