DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CAMÍ DEL CONCURS

La primera jornada del Concurs de Castells es trasllada avui al pavelló Sant Jordi de Torredembarra


ACN Tarragona

25-09-2016 9:56

L’actuació començarà a les deu del matí, amb la participació de 13 colles, entre ells, els Minyons de l'Arboç

La primera jornada del Concurs de Castells es trasllada avui al pavelló Sant Jordi de Torredembarra. Concurs de Castells

La primera jornada del Concurs de Castells d’aquest diumenge se celebrarà finalment al pavelló Sant Jordi de Torredembarra per la possibilitat de pluges, segons ha informat l'Ajuntament de Tarragona. L’actuació començarà a les deu del matí, amb la participació de 13 colles. Hi seran els Castellers de Figueres, els Castellers de Badalona, els Castellers de Cerdanyola, els Carallots de Sant Vicenç dels Horts, els Castellers de Caldes de Montbui, els Castellers d'Esparreguera, els Minyons de l'Arboç, els Salats de Súria, els Matossers de Molins de Rei, els Castellers del Riberal, els Xiquets de Vila-seca, els Castellers de Castelldefels i els Nois de la Torre.

La diada serà igualment retransmesa íntegrament i en directe per Tac12 i la Xarxa de Televisions Locals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.