DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TAEKWONDO

El club MyJu Cunit, tercer per equips a Pamplona


Redacció Cunit

29-09-2016 13:30

El club MyJu Cunit, tercer per equips a Pamplona. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El Club va aconseguir passar dues rondes preliminars i va caure en semifinals contra l'equip que representava al País Basc. La competidora Jill Van Wijngaarden, del club cunitenc va ser premiada com a millor del campionat.

Aquest ha estat un bon test de començament de temporada preparant els pròxims esdeveniments en què participarà el club de Cunit, Open Internacional de Benicàssim, Campionat de Catalunya i Campionat d'Espanya.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.