PROTOREACTTORE
04-12-2016 22:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El conseller d’Interior, Jordi Jané, ha visitat aquest matí el Centre Oleícola del Penedès (CEOLPE), a Llorenç del Penedès. El conseller ha fet una visita a les instal·lacions, i ha signat el Llibre d’Honor.
El Centre Oleícola del Penedès és una cooperativa de l’oli amb 15 cooperatives associades, que ha aconseguit la unió de diferents comarques en el procés d’elaboració d’oli d’oliva de qualitat. Avui han presentat el primer Protoreacttore instal·lat a Catalunya.
A l’acte hi ha assistit també el secretari general de Presidència, Joaquim Nin; el president del Centre Oleícola del Penedès, Josep Solé; l’alcalde de Llorenç del Penedès, Jordi Marlès; l’alcalde del Vendrell, Martí Carnicer; i el director dels Serveis Territorials d’Interior a Tarragona, Joan Carles de la Monja.
PUBLICITAT
PUBLICITAT