PUBLICITAT
CONFLICTE LABORAL
14-01-2017 9:33
Després de més de mig any de batalla legal contra l'empresa, els ex treballadors de BlueMar Ferries han aconseguit cobrar les nòmines endarrerides, després de denunciar de forma col·lectiva a l'empresa per impagament.
Els representants legals de l'empresa han lliurat a cadascun dels afectats un xec amb l'import acordat, un total de 300.000 euros per a tota la plantilla del desaparegut ferri Barcelona-Sitges. Els treballadors han volgut agrair als advocats del Col·lectiu Ronda la feina feta per aconseguir "un acord just al nostre favor" i a l'alcalde de Sitge, Miquel Forns, "la seva implicació i el suport cap als ex treballadors impagats, ja que la mediació i pressió de l'Ajuntament de Sitges ha fet possible accelerar tot el procés": "els afectats sentim que per fi es tanca una etapa que va començar fa gairebé un any i que ha suposat moltes frustracions, etapa que no crèiem poder resoldre amb tanta agilitat".
Tot i això, els ex treballadors recorden que "no s'ha resolt la situació de forma definitivament ja que alguns proveïdors i ex treballadors que van denunciar de forma individual o que no ho van fer, encara no han percebut el seu pagament. Però tot apunta al fet que durant les properes setmanes els deutes quedaran resolts de forma definitiva".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT