DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VANDALISME

RENFE tanca l'accés de l'estació al barri de Mar pel trencament de la barrera tarifària


Redacció Vilanova i la Geltrú

13-02-2017 17:06

Actes de vandalisme han ocasionat que a primera hora del matí s’hagi tancat l'accés fins que s'arreglin els desperfectes

L'operadora ferroviària RENFE ha procedit al tancament de l'accés de l'estació de rodalies al barri de Baix-a-Mar pel trencament dels torns de pas. A primera hora del matí la companyia ha detectat accions de vandalisme sobre la barrera tarifària deixant inútils ambdós torns de pas.

RENFE ha procedit al tancament d'aquest pas i a la senyalització dels accessos alternatius a l'estació des del barri de Mar i a la inversa mentre durin els treballs per arreglar-ne els desperfectes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.