DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOVA TEMPORADA

Laura Álvaro, nova presidenta dels Minyons de l'Arboç, la primera dona que exerceix aquest càrrec


Redacció L'Arboç

15-02-2017 17:27

Aquest cap de setmana es van fer eleccions a la nova junta administrativa de la colla castellera, després que l'anterior junta renunciés a continuar la resta de mandat

Laura Álvaro, nova presidenta dels Minyons de l'Arboç, la primera dona que exerceix aquest càrrec. Minyons de l'Arboç

Laura Álvaro González es des d'aquest cap de setmana la nova presidenta dels Minyons de l'Arboç. És la primera dona que exerceix aquest càrrec en tota la història de la colla castellera penedesenca. El passat dia 11 de febrer a les 17:00 hores, es va celebrar l’Assemblea General de la Colla Castellera Minyons de l’Arboç. Degut a que la Junta Administrativa presidida per Pedro Osorio va renunciar a continuar l’any que li restava del seu mandat, es van convocar eleccions. Només hi va haver una candidatura que es va presentar, i va ser escollida per majoria absoluta.

La nova Junta està composta per les següents persones:

Presidenta: Laura Álvaro González
Vicepresident: Salvador Bassa Sans
Secretaria: Marta Expósito Ridaura
Tresorer: Jose María Trejo Mulet
Vocal: Manuel Alejandro Trejo Carrillo

També hi ha un gran nombre de persones que estaran en les diferents àrees que l’actual Junta ha creat. L’actual Junta Administrativa ha optat per una Junta nombrosa, proposant noves àrees, metodologies diferents, afegint jovent pensant en el futur pròxim de la colla i sobretot amb moltes ganes de treballar per a la colla. En la seva presentació davant l’assemblea, van voler deixar clar que volen fomentar la comunicació entre els components de la colla i que ells són la veu d’aquesta i estan oberts a escoltar a tothom. També vàren voler destacar, que la junta es va construir amb el consens de tots i que no va ser la Presidenta qui va escollir el seu equip, sinó que la resta de components vàren escollir a la seva Presidenta i això ho valoren molt positivament. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.