DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CARNAVAL 2017

La Merengada tenyeix de sucre l'inici del carnaval de Vilanova i la Geltrú


Redacció Vilanova i la Geltrú

23-02-2017 Última revisió: 24-02-2017 14:04

Els pastissers Jaume Blanch i Christian Escribà han compartit protagonisme aquesta tarda amb una merenga gegant que parodiava Donald Trump

Merengada. Carnaval de Vilanova i la Geltrú. EIX

GALERIA D'IMATGES

Les merengues han marcat l'inici dels actes centrals del carnaval de Vilanova i la Geltrú. La Merengada ha tenyit de blanc un any més el Dijous Gras i ha posat el punt de sucre als dies de més disbauxa del calendari local.

Enguany, els pastissers Jaume Blanch i Christian Escribà han compartit protagonisme durant la festa i han fet a dues mans el llençament de la merenga gegant, que parodiava Donald Trump. Centenars d'infants han participat de la Merengada, que protagonitzarà un capítol del programa ‘Bogeria a la pastisseria’, que emet TV3 amb Escribà com a mestre de cerimònies.

Merengada nocturna a la plaça de les Cols

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.