DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFLICTE LABORAL

Es posposa l’embargament judicial de les naus d’SM Pack Ibérica a la Granada del Penedès


Redacció La Granada

28-03-2017 22:29

CCOO valora positivament aquest ajornament, ja que permet la continuïtat dels llocs de treball

Finalment, aquest matí la direcció d’SM Pack Ibérica i l’entitat bancària Mare Nostrum han arribat a un acord per posposar l’embargament judicial de les naus de la Granada del Penedès fins al proper 7 de juliol. D’aquesta manera, es donen un marge de temps per acabar de tancar un acord per resoldre aquesta situació.

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament que s’hagi pogut ajornar el llançament judicial, garantint així la continuïtat de l’activitat de la planta i dels 37 llocs de treball, i posa en valor la mobilització de la plantilla i dels delegats i delegades d’altres empreses de la comarca, que avui s’han concentrat a les portes de l’empresa en defensa dels llocs de treball.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.