PLE MUNICIPAL
14-04-2017 10:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’Ajuntament de la Granada ha viscut aquesta passada setmana un ple municipal extraordinari en què s’ha fet efectiva la renúncia de Joan Iniesta com a representant del PSC al consistori.
D’aquesta manera, Iniesta posa fi a la seva etapa a l’Ajuntament, on ha estat regidor des del 1999 al 2003 i des del 2007 fins a l’actualitat. A més, fou alcalde en dues ocasions: entre els mesos de juny de 2009 i 2010; i entre els mesos de juny de 2013 i 2014.
L’entrada oficial de Jaime com a regidor es produirà en el proper ple municipal. És el segon canvi que viu el plenari granadenc des de l’inici de la legislatura. Anteriorment, el desembre de 2015, es produí el relleu en el representant d’ERC al plenari, ja que Jordi Miralles va substituir Joan Solano.
PUBLICITAT
PUBLICITAT