DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

JUDO

Crònica de la participació del Judo Vilafranca al Torneig Vila d’Andorra


Redacció Olèrdola

25-04-2017 12:10

Els judoques particpants del Club Judo Olèrdola. Eix

26º edició del Torneig Internacional Vila d’Andorra

El passat dissabte dia 22 d’abril alguns judoques de les categories senior, junior i cadet del Club Judo Olèrdola es van desplaçar fins a Andorra per participar a la 26ª edició del Torneig Internacional Vila d'Andorra.

En la categoria cadet en Marc Lázaro va fer una segona posició, i en la categoria senior en Juanjo Ferrer va quedar tercer, en Dani Romero cinquè i Jonathan García va fer una setena posició,
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.