PUBLICITAT
SUBMARINISME
25-06-2017 21:05
La Secció de Submarinisme del Club Nàutic Vilanova acollirà el proper 2 de juliol una prova puntuable de la Lliga Catalana de Fotografia Submarina que organitza al Federació Catalana d’Activitats Subaquàtiques. És el primer cop que el Club Nàutic Vilanova acull una prova subaquàtica d’aquesta envergadura en la què hi prendran part bussejadors d’arreu de Catalunya.
La prova, que rep el nom de I Open Club Nàutic Vilanova Fotosub 2017, se centra a la categoria Macro No Peixos. La fotografia submarina, fotosub, és una de les disciplines que acaba practicant bona part de les persones que realitzen busseig esportiu. La Secció de Submarinisme del Club Nàutic Vilanova realitza diverses immersions durant l’any i en bona part els bussejadors es dediquen la seva activitat a la fotografia subaquàtica.
Amb el temps i amb la pràctica, els submarinistes volen mostrar les seves experiències, no només explicar-les. La fotografia submarina és una de les vies que permeten donar a conèixer amb espectacularitat els fons marins i les meravelles que s'hi poden trobar.
La fotografia submarina s'ha beneficiat amb la implantació del format digital: els costos dels equips han baixat i la qualitat de les fotografies ha augmentat. Aquest fet junt amb les prestacions de la fotografia digital han contribuït a la popularització d’aquesta disciplina i per tant a un augment d’aficionats a la fotografia subaquàtica que abans era molt més selectiva.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT