DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Raventós (CiU) exhibeix la inversió feta per la Generalitat a l'Alt Penedès


EL PUNT

08-10-2003 7:33

El candidat a diputat assegura que s'ha repartit per tots els municipis sense sectarismes

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


El líder comarcal de CiU a l'Alt Penedès i candidat a diputat Joan Raventós va fer recompte ahir a la tarda de la inversió realitzada a la comarca pel govern de la Generalitat aquesta legislatura: uns 86,6 milions d'euros, repartits «sense sectarismes» entre tots els municipis. Raventós, que acaba de plegar de director de la secretaria de Govern per poder presentar-se a les eleccions, va atribuir-se haver pressionat des de l'interior del govern per aconseguir inversions.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.