DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El govern de Vilafranca acusa CiU de fer «oposició deslleial i destructiva»


EL PUNT

10-10-2003 7:33

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


El govern de Vilafranca ha acusat el grup municipal de CiU de fer «oposició deslleial» quan critica la contractació de l'exregidor d'Urbanisme, Pep Soler, per assessorar i donar suport a l'Ajuntament en el projecte d'enfonsar i cobrir les vies. L'actual regidor d'Urbanisme, Pep Colomé, afirmava ahir en un comunicat públic que considera la contractació de Soler «lògica i normal» i remarcava que l'Ajuntament «contracta els professionals per la seva vàlua, pensant en l'interès general de Vilafranca i no en el color polític de les persones». El govern de Vilafranca també va fer públiques ahir les seves crítiques a CiU perquè el grup dirigit per Pere Regull ha reclamat a l'Ajuntament que dediqui més esforços a l'àrea d'Educació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.