PUBLICITAT
REUNIÓ A SITGES
11-03-2018 11:10
L'ANC considera que la decisió del Tribunal Europeu de Drets Humans (TEDH) "serà molt profitosa" per poder tirar endavant el ple d'investidura de Jordi Sànchez. En declaracions a TV3 després de la reunió del secretariat de l'entitat nacionalista a Sitges, el vicepresident Agustí Alcoberro, ha afirmat que "cal portar la via judicial a l'àmbit europeu en tots els casos i aquest era un cas claríssim". Alcoberro ha defensat que calia portar a Estrasburg la negativa del jutge del TS Pablo Llarena de permetre que Sànchez sortís de la presó per assistir al ple d'investidura perquè "les circumstàncies en les quals es troba el candidat perquè són clarament d'indefensió". Pel vicepresident de l'ANC la decisió del tribunal europeu "serà molt profitosa a l'hora de poder tirar endavant el ple d'investidura i de legitimar el seu dret a la candidatura". Paral·lelament, l'entitat ha demanat a les tres formacions independentistes que es posin d'acord a l'hora de votar president de la Generalitat.
El secretariat nacional de l'Assemblea Nacional Catalana s'ha reunit per última vegada aquest dissabte a Sitges abans de les eleccions que l'entitat celebrarà el pròxim 17 de març. El vicepresident sortint, Agustí Alcoberro, ha fet una valoració del mandat i ha fet una crida a la mobilització de diumenge que té per lema "República ara!". La mobilització reivindicarà un "Govern republicà" que avanci cap a la independència.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT