Vegueria del Penedès

JUDO

Cròniques del cap de setmana del Judo Vilafranca


Club Judo Vilafranca Vilafranca del Penedès

19-11-2018 15:14

Cap de setmana intens a l’Escola de Judo Vilafranca on cada dia va quedant més patent el bon estat de salut que esta vivint el club aquest últims anys

Escola de Judo Vilafranca. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Dissabte al matí a les instal·lacions del club es va realitzar la I Trobada de Judo femení organitzada per l’Escola de Judo Vilafranca, a càrrec de la mestre del club Veronica Pujalte (que a més va ser la impulsora i organitzadora de l’esdeveniment), on van assistir una trentena de noies de diferents clubs de Catalunya, i on van gaudir d’una matinal de Judo en molt bona harmonia, molts somriures i un entrenament espectacular.

El mateix dissabte a Andorra la Vella, es va realitzar la Copa Govern Andorra en categoria absoluta, on dos dels nostres juniors de primer any van participar, no van aconseguir pujar al podi, però van lluitar com l’ocasió es mereixia.

I diumenge al matí, a la localitat Aragonesa de Monzalbarba, es va disputar la Copa Aragó en categoria cadet, on Ivan Moroz i Judit Casañas van assolir una fantàstica segona posició, caient els dos a la final, i Alexia Álvarez tot i fer bons combats, no va poder pujar al podi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.