PUBLICITAT
CAVA
29-11-2018 16:36
Freixenet aspira a tancar el 2018 incrementant “entre un 2 i un 3%” les vendes del mercat nacional, amb l’objectiu de “ser líders” dins el sector dels escumosos. El conseller delegat de la companyia, Pedro Ferrer, ha assegurat aquest dijous que els objectius “no són molt ambiciosos” però ha remarcat que preveuen millorar lleugerament les vendes amb especial atenció a la introducció del prosecco al mercat espanyol. Segons Ferrer, l’escumós italià elaborat per Freixenet està tenint una acollida “exitosa”, tant a nivell nacional com internacional, i preveuen triplicar-ne la producció des d’ara fins el 2020. L’empresa ha avançat aquestes dades coincidint amb la presentació de l’anunci de Nadal, que per primer cop prescindeix de famosos i de les populars ‘bombolles Freixenet’.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT