CAVA
29-11-2018 16:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Freixenet aspira a tancar el 2018 incrementant “entre un 2 i un 3%” les vendes del mercat nacional, amb l’objectiu de “ser líders” dins el sector dels escumosos. El conseller delegat de la companyia, Pedro Ferrer, ha assegurat aquest dijous que els objectius “no són molt ambiciosos” però ha remarcat que preveuen millorar lleugerament les vendes amb especial atenció a la introducció del prosecco al mercat espanyol. Segons Ferrer, l’escumós italià elaborat per Freixenet està tenint una acollida “exitosa”, tant a nivell nacional com internacional, i preveuen triplicar-ne la producció des d’ara fins el 2020. L’empresa ha avançat aquestes dades coincidint amb la presentació de l’anunci de Nadal, que per primer cop prescindeix de famosos i de les populars ‘bombolles Freixenet’.
PUBLICITAT
PUBLICITAT