DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NATACIÓ

La vilafranquina Laia Sicart aconsegueix una quarta posició al campionat d'Espanya


Redacció Vilafranca del Penedès

20-04-2019 18:41

La nedadora vilafranquina Laia Sicart. Eix

Del 6 al 10 d'abril, es va celebrar a Sabadell, el campionat d'Espanya absolut "OPEN" de natació, la competició més important de la temporada a escala nacional.

La nedadora vilafranquina Laia Sicart, del Club Natació Sant Andreu va participar en 4 proves. En els 50 lliures, va aconseguir una millor marca personal de 26.34 que la col·locaven quarta espanyola en la final d'aquesta prova.

En els 50 papallona també va aconseguir entrar a la final on va acabar setena. També va participar en les proves de 50 esquena i els 100 papallona.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.