PUBLICITAT
VÒLEI
20-05-2019 21:12
La segona prova del Vichy Catalan Vòlei Tour – Campionat de Catalunya 2019 que s'ha disputat durant el cap de setmana la platja de Ribes Roges de Vilanova i la Geltrú ha estat marcada per la climatologia adversa, que ha fet d’aquesta parada una de les més complicades dels darrers anys del circuit. El fort vent de dissabte i les pluges de diumenge, han deixat imatges inèdites i èpiques del campionat. Els vencedors d’aquesta segona prova han estat Júlia Bonet i Elena Biosca, en categoria femenina, i Hernán Tovar i Nico Zanotta, en la masculina.
Les dues finals es van decidir en el set de desempat i la masculina, a més, jugant-se sota una intensa pluja. Elena Biosca i Júlia Bonet remuntaven el partit després de perdre el primer set amb Maria Palet i Sara Segarra, aconseguint tancar també el tie break i el primer podi de la temporada. En el quadre masculí, Nico Zanotta i Hernán Tovar també començaven el partit perdent el primer set amb Zdravko Kamenov i Sergio Ramírez. La remuntada va arribar durant el segon i tercer set, que tot i estar molt igualat fins el final, se'l van acabar enduent l’uruguaià i el veneçolà. En tercera posició van acabar Laura Pallarès i Íngrid Grau, en categoria femenina, i Javier i Vicente Monfort, en la masculina.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT