PUBLICITAT
GENT GRAN
04-06-2019 9:28
Un any més, l’Ajuntament, des de la Regidoria d’Acció Social, va organitzar el passat 2 de juny la tradicional Festa de la Gent Gran, en la qual convida a un dinar a tots els veïns i veïnes majors de 65 anys.
Unes tres-centes persones van omplir el Pavelló Poliesportiu, per gaudir d’un dinar servit per 35 voluntaris i coordinat per la Dinamitzadora Sociocultural, Àngels Vilà.
A l’hora del brindis, Pere Cano, com a alcalde accidental en funcions, va oferir unes paraules als presents, on va destacar que “el poble és el que és gràcies a l’aportació de la gent gran del municipi”. Seguidament, l’Hereu i la Pubilla 2019 van anar a buscar l’avi i l’àvia més gran, que enguany van ser el Ton Rosell Escofet i la Maria Asunción Buxens Sivill, tots dos de 99 anys. L’Ajuntament els va regalar una placa i junts van tallar el pastís commemoratiu.
Finalment, la festa es va acabar amb ball, a càrrec de Josep Maria Farré.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT