DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ROBATORI

Un jove en bicicleta fa una estrebada a una àvia de 82 anys a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

04-07-2019 8:34

Li va robar la bossa de mà amb 330 euros i les ulleres graduades

Imatge general del carrer Sant Sebastià de Vilanova. Google Maps

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La Policia Local de Vilanova va obrir diligències dijous passat per un robatori amb violència. Segons fonts policials, es persona a la prefectura una dona de 82 anys d’edat per denunciar que havia estat víctima d’un robatori pel procediment de l’estrebada a les 12 del migdia al carrer de Sant Sebastià.

La víctima denuncia que un jove que circulava en bicicleta li ha pres la bossa de mà, amb un total de diners de 330 euros, unes ulleres graduades i unes altres ulleres de sol.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.