DIAGNOSI
04-07-2019 8:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges, amb la col·laboració de l’empresa GESOP, portaran a terme des d’avui dijous i fins dissabte 6 de juliol, la segona onada d’enquestes de percepció dels residents sobre l’activitat turística a la vila. L’objectiu és recopilar informació i extreure una diagnosi que servirà per dissenyar futurs plans d’accions de la regidoria de Turisme.
Al llarg de tres dies, es portarà a terme aquest treball de camp fent enquestes a peu de carrer per extreure dades sobre la percepció que tenen els residents respecte l’activitat turística. Es faran preguntes sobre com es creu que afecta el turisme a diferents qüestions com els llocs de treball, comerç, convivència al carrer, manteniment de l’espai públic, imatge exterior del municipi, oferta cultural o seguretat ciutadana, entre d’altres qüestions.
Els sis enquestadors portaran una identificació amb el logotip de l’Ajuntament i de l’empresa Gesop. Els punts de la vila on es situaran seran el Passeig Marítim- Passeig de la Ribera, Avinguda Sofia, carrer Bassa Rodona, carrer Port de n’Alegre (Platja Sant Sebastià), carrer Sant Francesc, carrer Parellades, carrer Àngel Vidal, Plaça Eduard Maristany (Estació de Renfe), Mercat Municipal i Centre Comercial Oasis.
La primera onada es va fer al febrer d’aquest any i la tercera onada tindrà lloc entre els mesos d’octubre i novembre. Els resultats finals de l'estudi no es tindran fins a l'últim trimestre del 2019.
L’estudi sobre la percepció del turisme entre els residents de Sitges està contemplat en el Pla d'Acció anual de la Certificació Biosphere Destination i forma part també del pla d'actuació de la regidoria de Turisme. Els resultats obtinguts es tindran en compte per elaborar futurs plans d'acció d'aquest departament de l'Ajuntament de Sitges.
PUBLICITAT
PUBLICITAT