FESTIVAL DE MÚSICA
03-08-2019 7:44
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Són un fenomen global, en menys de tres anys les seves cançons s’han convertit en himnes per a una legió de seguidors a molts països com Espanya, Mèxic, Estats Units, Argentina i la seva Colòmbia natal. “Bona nit, Sitges!!” Morat han celebrat trobar-se per primer cop al Festival Terramar i han convidat a gaudir del seu show en directe als més de 2.500 espectadors que han penjat el cartell d’entrades exhaurides. Morat atresora màgia, talent i taules dalt de l’escenari.
Els quatre integrants Juan Pablo Isaza, guitarra i veu, Juan Pablo Villamil, guitarra, baix i veu, Martín Vargas, percussió i cors, i Simón Vargas, baix i cors, són amics als que la música els ha unit per transmetre tot un torrent d’emocions als seus milions de seguidors arreu del món. Aquesta nit han deixat per sempre la seva empremta amb hits com “Mi Nuevo Vicio”, “Amor con hielo”, “Yo Contigo Tú Conmigo”, “Cuando nadie me ve”, “Como Te Atreves” i “Besos en Guerra”, la cançó que van enregistrar a duo amb Juanes, la gran estrella internacional del pop colombià que els ha beneït com els nous referents del pop folk llatinoamericà.
PUBLICITAT
PUBLICITAT