REOBERTURA, DIVENDRES
29-08-2019 12:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una fuita d'aigua és la causa d'un esfondrament que ahir dimecres es va produir en una part del paviment del carrer de Josep Coroleu, al davant de la piscina. La fuita procedeix de la canonada que travessa aquest carrer.
Des de primera hora del matí operaris de la Companyia Aigües de Vilanova estan treballant per localitzar i reparar la fuita, que afecta la distribució de l'aigua a una part dels habitatges situats a l'encreuament del carrer de Josep Coroleu amb el carrer de Pelegrí Ballester i que es preveu quedi resolta al voltant de les 13 hores.
L'esfondrament ha ocasionat que s'hagi hagut de tallar el carrer. Segons la companyia, la previsió és poder reobrir de forma provisional demà divendres al matí. La setmana vinent, entre dilluns i dimecres es preveu tornar a tallar el trànsit per sanejar, reparar i asfaltar el tram afectat.
L'incident també ha ocasionat que s'hagi anul·lat la parada del bus urbà de la plaça dels Pobles d'Espanya, en el recorregut que puja pel carrer de Josep Coroleu i fa el gir a Pelegrí Ballester. La parada tornarà a estar en funcionament quan es restableixi la circulació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT