PUBLICITAT
ALERTA AL PENEDÈS
14-10-2019 9:06
Protecció Civil ha tancat l'alerta del Pla d'emergència exterior del sector químic de Catalunya (Plaseqcat) per la fuita d'etilè en una canonada propera a l'AP-7, a l'altura de Castellví de la Marca el passat 10 d'octubre. Segons ha informat Protecció Civil, ja no crema cap de les torxes que s'havien instal·lat a diferents punts de l'etilenoducte, el qual ja està intertitzat. A partir d'ara, es procedirà a la reparació amb seguretat, després que s'hagi descartat cap perill.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT