TAEKWONDO
23-10-2019 13:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat diumenge dia 20 es va celebrar a Barcelona el Campionat de Catalunya Promoció de Pumses organitzat per la Federació Catalana de Taekwondo, campionat amb un alt nivell tan de participació com de gran qualitat tècnica dels participants.
Les escoles Chois Vilanova i Chois Canyelles van participar aconseguint dues medalles de bronze, en categoria infantil per Alex Merchan i en categoria sènior per Fran López Calderón, tots dos alumnes de la mestra Patricia Rubio de l’escola Chois de Canyelles.
La resta de participants garrafencs van ser: Marina Chillon i Ona Martínez del Chois Vilanova qui aconsegueix la 6a posició en categoria cadet, Eira Martínez, Carla Paredes, Pau Paredes i Carla López.
L’escola vol agrair a l’alcaldessa de Canyelles, Rosa Huguet, que va acompanyar als esportistes i va donar suport al llarg del campionat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT