ESTACIONS
06-11-2019 12:29
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Adif ha licitat el contracte d'obres d'execució del projecte de millora de la plataforma ferroviària en les estacions de La Granada i L'Arboç. El contracte compta amb un pressupost de licitació de 3.840.143,2 euros (IVA inclòs) i un termini d'execució estimat de 5 mesos.
Aquesta actuació resulta imprescindible per a avançar en la implantació de l'ample estàndard en el tram Sant Vicenç de Calders-Martorell, en el marc de les obres per al desenvolupament del Corredor Mediterrani a Catalunya.
D'aquesta manera, es pretén millorar la plataforma en totes dues estacions adaptant els elements de la infraestructura existents als nous esquemes funcionals amb motiu de la instal·lació del tercer carril.
Segons Adif, la realització dels treballs es planificarà amb l'objectiu de reduir en la mesura de la possible les afeccions al trànsit ferroviari.
PUBLICITAT
PUBLICITAT