Vegueria del Penedès

CRISI DEL CORONAVIRUS

La segona setmana de confinament total provoca un creixement "rècord" del gran consum


ACN Barcelona

07-04-2020 11:00

Les vendes 'online' es disparen un 73,7% i tripliquen la velocitat de creixement d'abans de la crisi

Pla curt d'un supermercat Bon Preu de Barcelona amb algunes prestatgeries buides, l'11 de març del 2020. ACN

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La segona setmana de confinament total ha provocat un creixement "rècord" de les vendes de gran consum, segons la companyia de mesura i anàlisi de dades Nielsen. Les compres pel canal 'online' s'han disparat un 73,7%, registrant un increment acumulat al març del 48,1% i triplicant la velocitat de creixement respecte al període d'abans de la crisi del coronavirus. En total, el gran consum ha augmentat un 16,2%, quatre punts per sobre del creixement de la setmana anterior. La venda de productes frescos ha continuat creixent, amb un increment del 21,7%. Tot i això, també ha augmentat notablement la compra de productes lligats a l'oci, com els productes de rebosteria (57%), els d'esmorzar o berenar (21%) o els d'indulgència (20%).

Els productes per la prevenció i la cura de la salut mantenen la tendència de creixements a triple dígit, concretament, del 111%. En canvi, altres categories han començat a moderar les vendes, com els productes bàsics o les cel·luloses, amb un increment del 18% i el 14%, respectivament.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.