PUBLICITAT
#SHOWMUSTGOONPENEDÈS
21-04-2020 14:13
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
El compositor igualadí Carles Prat llança una nova proposta musical seguint amb la iniciativa del Cor Virtual 'O Sacrum' impulsat arran del confinament de la Conca d'Òdena i en què hi van participar més de 60 músics. Es tracta d'una nova peça que busca comptar amb cantants d'arreu en un projecte que vol fer una aposta per la música i cultura "en un moment de dificultats". Aquesta segona peça ha estat composada per Prat expressament per a la ocasió, i està basada en l'obra 'Hope is the thing with feathers', de l'escriptora estatunidenca del segle XIX, Emily Dickinson. Es tracta d'una proposta oberta a tothom. Per fer-la, s'ofereix un vídeo amb la partitura i l'àudio generals, i quatre versions amb cadascuna de les quatre veus destacades.
En aquesta ocasió, a més, s'ha afegit als vídeos, la imatge de Carles Prat dirigint per facilitar la interpretació i, a més, l'editorial FICTA, ha posat a disposició de tots els cantants, la peça en PDF de manera gratuïta per afavorir la participació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT