DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT JORDI 2020

Miquel Cartró: “Qui no ha tingut mai la fantasia del sexe grupal?”


Bàrbara Scuderi Vilafranca del Penedès

22-04-2020 9:16

El poeta penedesenc, ara confinat, versa el seu darrer poemari, La pell sobre el setí, amb una copa de cava

El poeta penedesenc Miquel Cartró, des de casa, comparteix el seu darrer poemari, La pell sobre el setí. EIX

El poeta penedesenc Miquel Cartró, des de casa, comparteix el seu darrer poemari, La pell sobre el setí (editorial Neopàtria, 2019). És la tercera publicació amb què Cartró tanca una trilogia de poesia eròtica que va encetar amb els poemes de l’obra Amb la marina als ulls  (2015) i va continuar amb Festí (2017).

Davant un Sant Jordi inaudit, el poeta convida a la lectura i a viure la passió de les fantasies eròtiques. Vers contra vers. Pell contra pell. I amb una copa de cava, que sempre proposa com a infal·lible maridatge amb el sexe, Cartró recita un dels seus poemes.
El desig, l’excitació i una sexualitat lliure de prejudicis són els ingredients d’un poemari en què la concupiscència neix en el tacte, frueix en la imaginació i culmina amb l’esplendor dels seus versos.

Cartró havia de presentar el poemari el 20 de març i ho farà, en tornar del confinament, amb tota una posada en escena, com sempre, amb música, moviment i la màgia de les paraules. Caldrà esperar, i de moment, anar llegint. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.