DESESCALADA DEL CONFINAMENT
08-05-2020 17:10
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’Ajuntament de Cubelles ha decidit restringir la circulació per tot el nucli antic, permetent únicament el seu pas al veïnat de la zona i els repartidors, en aquest cas, dins de les franges horàries establertes. Els carrers afectats són, concretament, els que abracen de la carretera al passeig de Narcís Bardají, el carrer Major i la plaça de Melcior Güell. La mesura s’ha pres per motius de seguretat i amb l’objectiu d’evitar el pas de vehicles al centre del poble, de manera que els vianants gaudeixin de més espai, en una zona caracteritzada per l’estretor dels carrers i la presència de diversos comerços i establiments de primera necessitat. Tot plegat, i atesa l’obligació de mantenir distàncies de seguretat per motius de prevenció sanitària, provoca que, sovint, es generin cues que acaben envaint la mateixa calçada.
L’acord s’ha pres sota la supervisió de la Policia local i es preveu que s’estengui, almenys, durant la durada de l’estat d’alarma o, en el seu defecte, fins a nova ordre.
PUBLICITAT
PUBLICITAT