DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RELATS CONFINATS

La fragilitat


Neus Moral Nolla Vilanova i la Geltrú

19-05-2020 11:07

Dels (meus) dies de confinament (XVI) #Covid19

Del confinament en trauré coses bones, segur; i alguna esquerda també. Temo i agraeixo a parts iguals.

Aprecio el temps que passa a poc a poc; m’agradaria viure’l sempre així, sense l’abisme de la pressa. La Terra reneix; el blau és net, el sol encegador i la primavera esplèndida. Sort dels llibres; gràcies per fer-me desaparèixer d’aquest món capgirat, ni que sigui a estones. Estimo de tot cor.

Avorreixo els moments foscos; les esquerdes tremolen de nit. Detesto el nus al pit, quan la por apareix impertèrrita. Maleeixo la Covid-19 amb totes les meves forces, tanco els punys i el plor esclata. Odio amb tota l’ànima.

A dalt de tot.

A la corda fluixa.

Entre l’alegria i la tristesa.

La incertesa fa mal; somio somnis més fort que mai.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.