DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FUNDACIÓ ACE

Els experts aconsellen entorns coneguts i ambients relaxats per conviure amb l'Alzheimer aquest estiu


ACN Barcelona

21-07-2020 10:49

La Fundació ACE insisteix que cal mantenir una rutina perquè el confinament ha alterat els hàbits dels malalts

La Fundació ACE aconsella entorns coneguts i ambients relaxats per conviure amb l'Alzheimer aquest estiu. Els especialistes insisteixen en la importància de mantenir una rutina durant aquests propers dies, ja que el confinament ha alterat els hàbits dels malalts. L'entitat ha elaborat un decàleg de consells, que inclouen també cuidar l'alimentació i la hidratació per evitar cops de calor, així com mantenir activitats d'estimulació cognitiva com llegir, passejar o pintar. És important que la persona participi en tasques senzilles com parar la taula o jugar una partida de dòmino. D'aquesta manera es poden defugir situacions d'ansietat o estrès generades per l'excés d'estímuls. Els experts recomanen també que els afectats estiguin acompanyats en tot moment, especialment en espais oberts com ara la platja.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.