PUBLICITAT
CURS 2020/21
21-08-2020 18:53
El conseller d'Educació, Josep Bargalló, ha negat "rotundament" aquest divendres que hi hagi manca de coordinació entre el seu Departament i el de Salut com denuncia, per exemple, CCOO que ha sol·licitat oficialment la convocatòria de la paritària de salut laboral. Bargalló, que ha atribuït aquest suposada descoordinació a "titulars interessats de grups de premsa amb interessos polítics i econòmics", destaca que tots els documents d'organització, funcionament i mesures dels centres educatius, que són públics, estan signats conjuntament per ambdós Departaments. "No hi ha cap tipus de descoordinació, el que hi ha és una feina conjunta des de fa mesos per prendre decisions conjuntes en base a dades pedagògiques i sanitàries.", ha afegit.
Des de Canyelles, on ha visitat el futur centre Canyelles Espai Natura, el conseller ha insistit que Salut i Educació fa dos mesos que treballen en diversos protocols per garantir que l'inici del curs escolar es faci garantint la seguretat d'alumnes i docents i la qualitat pedagògica. Aquí, ha recordat que ambdós Departaments s'estan reunint tres cops per setmana per estudiar com aplicar els protocols i que la propera setmana faran públiques les primeres mesures concretes d'aplicació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT