ALERTA SANITÀRIA
28-09-2020 14:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A causa de la situació sanitària, l’Ajuntament de la Granada, d’acord amb les entitats del municipi, ha decidit suspendre els actes de la Festa del Most, que s’havia de celebrar el proper mes d’octubre.
El context d’aquests darrers dies, amb l’augment de casos de COVID-19, la tornada a la feina de moltes persones i el nou curs escolar ha fet que, per prevenció, el consistori hagi decidit que enguany la Festa del Most no se celebri.
L’Ajuntament de la Granada fa extensives a tots els ciutadans les indicacions de les autoritats sanitàries, per tal de poder tornar a la normalitat tan aviat com sigui possible.
PUBLICITAT
PUBLICITAT