DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ANY 2021

L’Aron, primer nadó del 2021 a l’Alt Penedès


Redacció Vilafranca del Penedès

04-01-2021 15:25

És veí de Vilafranca del Penedès i ha nascut el dia 4 de gener a les 3.35h

L’Aron, primer nadó del 2021 a l’Alt Penedès. CSAPG

El primer nadó de 2021 nascut a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès es diu  Aron i és veí de Vilafranca del Penedès. L’Aron va néixer a les 3.35 hores del dia 4 de gener, ha pesat 3.640 grams i és el segon fill de la Roxana i Gustavo.

Tant l’Aron com la seva mare es troben molt bé. La parella  assegura que “és un fill molt desitjat i ha donat la casualitat que finalment ha arribat amb la pandèmia. Però estem molt contents”.  S’espera que en els propers dies ja puguin sortir d’alta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.