DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOU COMERÇ AL 2022

L'Ajuntament de Vilanova licitarà la construcció d'un supermercat a La Collada-Sis Camins


Redacció Vilanova i la Geltrú

14-01-2021 17:23

L'estudi de viabilitat que ha fet l'Ajuntament proposa un supermercat amb 730 metres quadrats de superfície de venda, amb 60 places d'aparcament repartides entre una planta semisoterrada i una zona descoberta

L'Ajuntament de Vilanova licitarà la construcció d'un supermercat a La Collada-Sis Camins. Ajuntament de Vilanova

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha iniciat els tràmits per licitar la construcció d'un supermercat en uns terrenys municipals a La Collada – Els Sis Camins. Aquest matí l'alcaldessa, Olga Arnau, i el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Medina, han explicat el projecte als representants veïnals de la Collada i del Fondo Somella. El consistori disposa d'un estudi de viabilitat que abona la ubicació d'un equipament comercial en el solar entre l'avinguda de Roca-crespa i l'avinguda dels Sis Camins.

La previsió és que abans de l'estiu es faci l'adjudicació a una empresa perquè pugui fer l'explotació del supermercat, i que abans de final d'any es puguin començar les obres. Jordi Medina explica que l'estudi quantifica en 5000 persones els usuaris habituals de l'equipament, “durant el confinament hem vist que hi ha un desequilibri territorial de supermercats a Vilanova i la Geltrú. A més és obligació de l'Ajuntament posar serveis a totes les zones de la població i més en alguns barris que històricament s'han sentit una mica oblidats”.

Olga Arnau, per la seva banda, ha incidit en la necessitat històrica d'aquest servei a la zona i ha dit que “els barris s'han construït al revés, després de mica en mica han anat arribant els serveis, això també ha de ser una cosa que quan desenvolupem qualsevol zona de la ciutat hem de preveure que s'han de fer primer els serveis per quan la gent hi vagi”.

Els representants veïnals han mostrat la seva satisfacció per la proposta. El president de l'Associació de Veïns de La Collada-Els Sis Camins, Rafael González recorda que “és una demanda antiga, sembla que finalment serà realitat, això pel barri suposa un gran avantatge, perquè ara tenim un inconvenient, ara la majoria de gent va a comprar molt lluny”. Jose Manuel Montoro, secretari de l'Associació de Veïns del Fondo Somella reitera també la necessitat d'un supermercat a la zona, “feia falta, fa anys que se'n parla, ens hem de desplaçar per anar a comprar, al barri no hi ha res”.

L'estudi de viabilitat que ha fet l'Ajuntament proposa un supermercat amb 730 metres quadrats de superfície de venda, amb 60 places d'aparcament repartides entre una planta semisoterrada i una zona descoberta. La inversió estimada per a la construcció i posada en marxa seria de 2 milions d'euros.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.